Thursday, August 17, 2006

MAY DAY


sevgili batan gemi ahalisi,

bu gemiyi bir türlü batıramıyoruz. hatta bendeniz kulunuz sotiz'in yaz tembelliğiyle haftalardır küçük bir postçuk dahi girememesi bile bu gemiyi batıramadı. jelo abla tek başına kahramanca kürek çekiyor, yelkenler fora!

şimdi benim üşenerek klavyenin tuşlarını tıklamamın sebebi ise bir kutlama; çok sevdiğimiz simi ablamızın parmağındaki yüzüğü kutlamak.
ay ne biliyim, buradan paris'e koşasım geldi. ben ayakkabılarımı bağlarken, siz de jelo ablayla simiole için çektiğimiz tribute fotoğrafa bakın, ne biliyim.
burayı da pek kimse bilmez ama, belki ikimilyor.kom yaparız, belli mi olur.
savaş ay, sesimi duy.

7 comments:

Zeynep said...

iyi ki bi kremalı bişi içmişiz yani, peehh.

jelatin said...

Tadı hala damağımda.

Benim parmağım yamuk mu ha?

ferhat can said...

o. nu da görmüş olduk böylece. -nocomment. allah mutlu mesud etsin !

buraya gelince süper de olabilir. olmayadabilir. ayağa pas yapın :)

Burcuk said...

:)))

ben de cok sevindim yaa,nasil siritiyorum bilgisayar basinda:)

Kaptan Jelatin siz de parmagi yamuklardansiniz? ben deee, ozellikle sag el cok feci:)

Burcuk said...

bu arada sersem sersem garip bir soru cumlesi yazmisim azeri turkcesi gibi olmus:D

siz de mi olacakti o:)

jelatin said...

Ne münasebet, o sizin yamukluğunuz! Evet efendim, belki biraz yamuk. Yok ya, o kadar da yamuk değil değil... Evet evet ya.

simiole paris carnet said...

17 agustos'ta yazmissiniz, 3 ekim'de duygulaniyorum.

biri bana internette sorf yapmasini ogretebilir mi?

sizi seviyorum