Monday, August 21, 2006

Q2LBEN


gülben ergen'den bahsetmişken, bu fotoğrafına değinmeden geçemeyeceğimi farkettim.
arşivimdeki birbirinden güzel ünlü fotoğraflarına göz atarken, bir de baktım gülben ablanın bu pozu bana başka bir pozunu hatırlatıyor.
şimdi saymaya üşeniyorum ama galiba 3 alttaki posttaki (tekerleme gibi oldu) fotoğrafa bakarsanız iki resim arasındaki benzerliği (benzerlikleri) bulabilirsiniz. bunu yeliz yeşilmen bile bulabilir.
1. popo kavrama: gülben ablanın sol eli sürekli poposunda. kaşınıyor olabilir, belki parazit vardır. efendim ben doktor değilim ama kendisine şey öneriyorum, küçük kırmızı haplar vardı, ondan.
2. bacaktaki gamze: buna selülit demeye dilim varmıyor, yorumsuz bırakıyorum. selülit, vişi reklamlarından öğrendiğimiz kadarıyla -bizde graaaam yok yaniiii- derideki portakal kabuğu görüntüsü. ama bu portakal falan değil, artezyen kuyusu. kendisine portakal yemeyi yasaklıyoruz.
3. yüzdeki ifade: alltakinde direk karşıya, bunda ise yere 45 derecelik açıyla göğe bakmasına rağmen, ağız aralığı ve kaşları kaldırma mesafesi birbirinin aynısı.
dallı güllü bikinisinin güzelliğinden ve arkadaki flu papatya sandalyelerden bahsetmek istemiyorum, zira saat sabahın 04:2'si ve çok açım.


q2 konusuyla ilgili seyir arkadaşım jelo'ya atılan çamuru temizleyemeyi görev bilirim.
evet kendisi gurbet ellerde can sıkıntısıyla haşır neşir olabilir. ancak o bir blog scene investigator değildir. -değilsin, değil mi?-
q2'nin bılogır profiline koyduğu fotoğraf bir kadın fotoğrafı ve bunu da ancak, bir erkek kendisinin üzerinden dikkatleri çekmek için yapıyor olabilir.
sonuçta, jelo ablamız ve ttku kardeşimiz temyiz ediliyor, geriye diğer arkadaşlarımız kalıyor. dava düşmüştür, gümm!
hatta diğerlerinin sebeplerini biiiiiir biiiiiir sayarken, doktor ferhatcan kardeşimizin anyone iddiasını havada bıraktığından q2'nin anyone olmasına bir oy da benden diyorum.
ebe!
ooooolaaa laaa dardanellaaa.

8 comments:

jelatin said...

Belki ben bir q2 elemanı değilim; ama benim birçok arkadaşım olduğu gibi, milyonlarca arkadaşım olduğu gibi, q2 elemanları da aşina olduğum yüzler olabilir... Bunu inkar etmiyorum!

anyone said...

o saçları dalgalandırmak için kaç tane vantilatör çalıştırmışlardır acaba merak ediyorum.

q2 = anyone konusuna gelince;
suçu üzerimize attığınız cümleyi okuyunca şok olduk. şimdiye kadar sizi kızkardeş bilirdik sotiz hanım, hatta muhtelif defalarda sizden sözettiğimizde hep içten gelen bir saygıyla anmışızdır sizi her ne kadar çok sık yazmıyorsanız da.

çok yakında gerçekleri birer birer açıkladığımda bugün bu kelimeleri yazdığınız için duyacağınız pişmanlık duygusu sizi endişelendirmesin. çünkü mr. anyone'ın nefreti fazladır ama sevgisi, iyiniyeti ve merhameti çok daha fazladır.

bu blogu da g.e fanlarının basması an meselesidir. g.e'leri koruma ve yaşatma derneğine yapılacak tek bir telefon ihbarına kalıyor iş.

Anonymous said...

Tanımı nasıl yapıcam uff:
Deri oturma grubundaki dügmeler var hani, yeni vişi reklamı görmediniz mi?
Kimden esinlendiklerini anladım ben az önce.

ttku said...

q2, bi kola dök de kendimize gelelim !

Zeynep said...

anyone'ı çok seviyorum!
q2 benim.

Anonymous said...

yeterince vakit geçti sanırım, yorum yapabilmek için. gülben ergen'in 2 resimde de ağzının açık olmasını sebebi açık. o sırada karnını içe çektiğinden -ki bu 2 resimde de kaburga kemiklerinin çıkmasından anlaşılabilir- fizyololik denklemi tamamlamak için nefes alıyor ağzından. isterseniz çekin karnınızı içeri, anlıycaksınız şekerim.

Zeynep said...

peki ya diğer sorular mösyö templar; bacak gamzesi ve popo avuçlama?

Anonymous said...

Bu arşivleri araştıranlar sadece erkekler deilmiş demek ki.