Sunday, August 27, 2006

NOOOO-DLE


Biraz Uzakdoğu filmlerine özenmek, biraz kendini "In the Mood for Love"da hissetmek; gittik kendimize şu bir süredir marketlerde 2 küsür ytl'ye satılan CUP NOODLE'lardan aldık. Sothyz arkamdan "Alma Jelatin, boşver!" dese de, ben çoktaaan içeriğini okumuş (Tavuk aromalı noodles. Kaynar suyu kaba dökün ve 3 dk. bekletin. Karıştırdıktan sonra noodle'larınız hazır olacak! :)))))), ezberlemiş kasaya yönelmiştim bile... Sothyz de biraz yeşil fasulye, yarım kilo kıyma, 5 soda alarak alışverişimizi tamamladı.



Eve gelince bir film izledim. Biraz çet yaptım. Biraz dergi karıştırdım. Midemin bu egzotik tadı tam anlamıyla hak edebilmesi için iyice boş kalmasını bekledim... Biraz daha bekledim... Karnımdaki gurultu volyumunun yeterli seviyeye ulaştığını anladığımda derhal sandalyeden kalktım ve mutfağa yöneldim. Nitekim 3 dk içerisinde nefis bir ziyafet beni bekliyordu. Noodle'lara güvenim tam, midem bu küçük kutunun içindeki lezzeti tümüyle kabul edecek kadar açtı.

-Buralar hiç de hoş anılar içermiyor.-

Sonuç mu? Re-za-let! Hayatımda hiç bu kadar kötü bir yemek yemediğim gibi, hiç bu kadar kötü bir kokuyla da karşılaşmadım. Bu sinema sanatına hayran kaldığım / her gördüğüm çekik gözlüsüne taptığım Uzakdoğu insanı, affedersiniz, bu z.k gibi yemekten başka yiyecek bir şey bulamadılar mı? Sana, "İtalya'nın nefis pizzası, pennesi, spaghettisi; Meksika'nın enfes fajitas'sı nerede?!" diye sorar; memleketimin içli köftesine kurban olurum sevgili okur. Yiyeni obez yaptığı iddiasıyla lanetledikleri Burger King'in bile bir karakteri var, ki Acılı Whopper yerken zevkten tatlı krizimi tatlıya bağladığımı bilirim... Yazık.Biterken ocakta misss gibi taze fasulye pişiyordu. Zeytinyağlı.

7 comments:

Anonymous said...

ya bisiy soracam ben gizli bir takipcinizim simdi jelatin hanimla soty hanimlar ev arkadasimi oldular ? ama birisi istanbul otekisi ankarada istikamet etmiyorlar miydi?neyse aydinlatirsaniz sevinirim..isim gucum yok boyle seyleri merak ediyorum..optum ikinizide
asli

jelatin said...

Ev arkadaşı değiliz tabi ki de... Nasıl olsun, tat-lım. O İstanbul'da, ben Ankara'da.

Ama aynı kamarada yaşıyoruz. Portakalları ben soyuyorum, tabakları dolaptan o çıkartıyor. Ne heyecan verici değil mi?!

Zeynep said...

yoksun sen aslında / yalnızım bu kumsalda / neleeer neleeeeeeer yapıyorsun / bensizken ankara'da?

haluk levent'ten, bütün sevenlere gelsin.

Burcuk said...

Bu cup noodle.lar cok rezalet, ben de deneyip nefret etmistim zamaninda, plastik gibi bir acayip de kokusu var boghh :x

ama normalde noodle cok guzel olur, adam gibi bir yerde denemenizi tavsiye ediyorum kaptanlar:))

Zeynep said...

ben nuudıl'ın cup'ını da çok severim dish'ini de, hiç ayırd etmem :slurp:

Anonymous said...

iyi hoşta, madem zeytin yağlı fasülye yapacaktı, neden yarım kilo kıyma aldı? kıymayı ne yaptı? :)))

Anonymous said...

оборонимпекс [url=http://thisnews.ru/]this news[/url] разъединитель
www.rambler.ru [url=http://aloudthink.ru/]aloud think[/url] скины для Vista Sidebar
Инком авто [url=http://xchild.ru/]xchild[/url] icq PDA Windows Mobile
стоимость услуги по разделке металлолома [url=http://mydepression.info/osen/]mydepression.info[/url] миристерство природы г. Москвы